Marketniški fetival Fanfara 2015

Marketing, umetnost v številkah.

»Časov, ko smo marketing enačili z vedeževanjem … pardon, oglaševanjem, je konec. Danes se vsaka investicija v marketing začne in konča pri podatkih in projekcijah,« pravi Fedja Hvastija, vodja strategije v podjetju FrodX in eden izmed govorcev letošnje Fanfare.

Študentska sekcija Društva za marketing Slovenije bo tudi letor organizirala študentsko marketniško konferenco Fanfara. Ta se bo odvila 15. Aprila v Festivalni dvorai v Ljubljani. Dogodek je namenjen vsem študentom, ki jih to področje zanima, pa tudi tistim, ki se z marketingom srečujejo na poslovnem področju.

Prav tako boste na letošnjem festivalu na odru govorcev srečali še Damjana Obal(Edgar), Tino Cipot (Lidl), Špelo Žorž (Grey Ljubljana) Tonči Kolarič (Proximity Zagreb) in druge marketniške strokovnjake.

Marketing je kreativno ustvarjanje, njegovo učinkovitost pa lahko dokažemo v številkah. To bodo tudi dokazali s primeri iz prakse.

Med predavanji bosta vzporedno potekali tudi dve praktični delavnici, ob zaključku dneva pa sledi sprostitev na uradnem afterpartyju, Funfari.

Prijavi so že odprte na fanfara.net.

Se vidimo!

 

 

Povzeto po Fanfara.net.

O avtorju / Špela Goričnik

Oseba, ki obožuje naravo, glasbo in film. Moto, ki me opisuje: "Življenje je slikarsko platno, obarvaj ga z vsemi barvami, ki jih lahko."

Špela Goričnik

Oseba, ki obožuje naravo, glasbo in film. Moto, ki me opisuje: "Življenje je slikarsko platno, obarvaj ga z vsemi barvami, ki jih lahko."

%d bloggers like this: